Thassos, Grekland.

Onsdag till Onsdag. Närmaste veckan kommer spenderas på den grekiska ön Thassos tillsammans med päronen och Vilma. Perfekt avrundning på sommarlovet. Känner doften av sommaren,värmen,Medelhavet och glädjen som väntar oss de kommande dagarna. Det doftar ljuvligt vill jag lova.

Langar några bilder på paradiset där nere i söder:


Hotellets pool med utsikt ut över havet. Färgerna ser dock en aning redigerade ut.


Detta ska vara någon av stränderna. Om vattnet ser ut så här kommer jag inte klaga.

Kommer självklart även ägna en tanke åt Malmö FF som möter Gefle på lördag. Tvivlar inte på att de himmelsblå hjältarna kommer klarar av motståndet denna gång. Det ska vara en lätt match, eftersom Gefle ligger och nosar på kvalsträcket. Rå på dem bara! 
Vet dock inte om jag kommer kunna hålla mig uppdaterad under matchen, men då är det så. Matchen får äga rum i tankarna medans jag jobbar på brännan om så är fallet. Det blir nog bäst för mina medresenärer också. 

Nu ska de sista förberedelserna göras. Ett träningspass ska klaras av. Sen kommer Vilma hit för några få timmars sömn, innan det bär av mot Arlanda.

Ha det bra, för det ska ja'! Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0