Just nu.

Matchen mellan Gefle IF och Mjällby AIF är i full gång och jag följer den på två håll. Dels på tv4 och dels på livekollen.se. Tippsar om denna fotbollssida. Riktigt trevligt sätt att tillsammans med andra fotbollsintresserade följa matcher via liveuppdatering. Håller just nu en tumme för Gefle. Det har att göra med hur många Malmömatcher jag kommer kunna se kommande säsong. GEFLE, HÅLL ER KVAR I ALLSVENSKAN!

Senare väntar kräftmiddag, vilket nog var sisådär ett år sedan sist. Men det är knappast det som får mina mungipor att säras från varandra denna lördagskväll. Nej, skälet till detta är att min älskade Emma Svensson kommer hem från Åland om någon timme. Var evigheter sedan jag träffade henne känns det som. Tror det rörs sig om nästan 2 veckor, vilket är nästan olidligt! Vi kommer babbla så skavsåren kommer svida i munnarna och öronen vikas av trötthet ikväll när jag beger mig hem till min efterlängatde systeryster. Det är värt en puss!

Tillägg: På vägen hem från gymmet tidigare i dag när musiken ljöd i mina öron, fick jag mig en mycket rolig nostalgitripp. Mer om detta kommer i ett senare inlägg. Det krävs mycket plats för detta. Det kommer bli som en liten presentation om mig själv. Bakgrund och minnen. Höll ögonen öppna, för det kan bli kul.

På återseende? Äsch du fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0