Inför MFF-KFF

Lite kort inför kvällens match mot Kalmar.

Pekalski, min stjärna, har inte reparerat sig till fullo ännu och missar oturligt nog matchen. Kämpa på och bli frisk, vi behöver dig. Tänder en ny låga av hopp om att få se dig i de tre sista istället. Funderar på om Jeff är den som ska ersätta dig kanske?

Yago? Jag vet inte hur det är med killen, känns inte som att han är riktigt formtoppad även om han tränar på just nu. Jansson har skött sig bra enligt mig. Kan inte vara lätt att bli petad ur elvan bara sådär. Jag tror på Jansson/DA som mittbackslås.

Agon har repat sig efter sin skada som dök upp under en U21-landskamp i Schweiz. Det känns tryggt!

Min förmodade startelva ser ut som följande:

Dahlin
Ulrich-Jansson-DA-Ricardinho
Molins-Wilton-Aubynn-Hamad
Agon-Larsson


Jag älskar att jag släppt tvivlen på Hamad och att jag utan tvekan skriver in honom i elvan. Durmaz får sitta på bänken till en början ,men kan troligtvis bli inbytt någon gång under andra halvlek.

Gillade verkligen samspelet mellan Hamad och Molins i U21-landskamperna, så jag hoppas på lite fint kant spel ikväll.

Tippar på 3-0.
Dahlin spikar igen och tre dängor från Agon,Molins samt Larsson .(Hejvilda gissningar, men inte helt otroliga) 

Framåt Malmö, mot sege...GULDET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0