Resultat av omröstningen.

Här är resultaten av omröstningen som pågick här på bloggen under veckan. (Ska inte skryta med min kreativitet vad det gäller paint och stapeldiagram,men jag hoppas de är tydliga nog.)


Jag tror att MFF-HIF skulle fått en stapel på 100% om man hade vetat vad kvällens match skulle leda till. För övrigt kommer match reflektioner när jag får tid under veckan...



Hade denna omröstning gjorts denna vecka, tror jag att kvällens match hade fått en skyhög stolpe, inte sant? Men cup-matchen mot mjällby blev alltså det "vinnande" alternativet som årets flopp. En match jag inte såg eftersom jag knappt visste vilka MFF var då. Vansinne, jag vet. Ganska otroligt också.



Tänka sig vad våran målis är omtyckt och kapten Andersson lika så. Ska även nämna att en icke-spelare vid namn Pep nämndes i en av kommentarerna,men jag prioriterade aktiva spelare och har till och med tagit bort ett stort antal av den kategorin, då hela laget i stort sätt var nämnt i några av svaren.


Tack för ditt deltagande!

Ska som sagt försöka komma med närmre reflektioner om kvällens match senare under veckan. Usch så den sved, men som plåster på såren kan vi ju tänka på att vi faktiskt leder tabellen. Jag hittade även ett till plåster i paketet då jag insåg att jag ska se två av de tre kommande matcherna. Jag är lycklig, trots allt!

Malmö FF i med-och motgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0