Tiden sticker iväg

Veckorna försvinner bakom mig i en rasande fart.
Plugget ligger i högar nu sista veckorna innan höstlovet.
Den utlovade matchrapporten efter den bittra förlusten kommer nog att utebli. Kanske lika bra?

Men snart blir bloggen späckad med uppladdningar inför mina två första matcher på plats på läktarna bakom mitt Malmö FF. Grimsta IP 1/11, BP- MFF och Stadion 7/11, MFF-Mjällby! Jag kommer vara där och den förväntan, förhoppningen och lyckan jag har inom mig kommer garanterat komma upp som text här på bloggen. Det är bara jobbigt att hålla sådana energiladdade känslor inom sig.

Kommer förmodligen med lite tankar innan det är dags att klippa Häcken också, hehe. Vitsigt av mig.

Ha det bra så länge!

/ En serieledare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0