Värt att nämna...

Det senaste inlägget var en uppgift jag fick av min svenskalärare i brist på att göra under dagens lektion. Det blev något slags hopsläng av massa åsikter om gårdagens svenska förlust i Holland. Jag kunde inte följa matchen , förutom den sista kvarten, så jag hade inte så mycket matchfakta att komma med.

Förövrigt, glöm inte att svara på frågorna längst ner i inlägget med rubriken " Tyck till om MFF:s säsong!"

Sammanställningen av era svar kommer i slutet av veckan om det är ett nämnvärt antal besökare som svarar det vill säga. Så kom igen! Det blir kul med lite statistik i helgen.

Ha det bra, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fröken Anna

Klockrent, Clara. Mycket bra skrivet med bra fakta trots att det var kort varsel. Det märks tydligt att du brinner för sporten.

2010-10-14 @ 07:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0