Hurra!

Min körkylning vill aldrig släppa. Det var bara att glömma skola och allt vad det innebär idag då helgens musikalföreställningar skulle dra igång ikväll. Så jag fick stanna hemma och kurera mig. Motvilligt. Men det var  bara att försöka göra det bästa av situationen...

...så jag satte på inspelningen av derbyt. Var riktigt nöjd med mig själv när jag kom på det. Det var verkligen en humörhöjare! Det var inte så mycket sämre att se det två dagar efter heller faktiskt. Rysningar och tårar framkallades både vid tifot, målen och slutsignalen. Underbart!

Dagen fortgick och så var det dags för att åka iväg för kvällens föreställning. Väl där stötte jag på Åsa Jinder. Sist vi sågs, var vi sinnes nervösa inför derbyt. Jag hade berättat om Agons och Larssons avstägningar vilket gjorde oss båda väldigt tveksamma till hur det hela skulle sluta på Onsdags kvällen.

Det första jag gjorde när jag såg Åsa idag var att ropa " Åsa, det gick ju!!". Hon sträckte armarna mot taket och utbrast glatt " Ja, vi vann!". Otroligt härlig känsla.

Musikalen rullade igång och bakom scen pladdrade vi på om Malmö FF. Äntligen någon att prata om det med. Hurra för Åsa! Hurra för Malmö FF!

Förövrigt gick kvällens föreställning väldigt bra. Mest folk hittills!

Ikväll kommer båda brorsorna hem också. Galet kul!

Höll ögonen öppna för nästa inlägg...Ett avslöjande av vad som satte guldkant på denna fredag kommer!

Kommentarer
Postat av: Åsa Jinder

Vill bara tala om att alla ljusblå fans som gjort denna fantastiska insats och insamling för Clara- gjort det för en otroligt fin och duktig tjej. Jag vill bara tacka er. Ni är otroliga.

Och du Clara, så himla duktig du är på att skriva. Vilket paket av begåvning du är!!

Stor kram från din kollega i musikalen "Annie".

Å.J

2010-09-17 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0