Ibland rinner tiden bara iväg

Jag satt under kvällen och pratade med Åsa Jinder bakom kulisserna igen. Som vanligt när det gäller oss två, så var det Malmö FF som låg i fokus.

Fick höra massor av intressant historier om när hon startade supporterklubben i Stockholm. Det roligaste var nog när hon berättade om ett tifo som det skulle göra på Stockholm Stadion i en match mot Djurgården. Tifot bestod i huvudsak av ballonger som de i styrelsen själva skulle knyta. För att inte nöta bort huden från fingrarna , fick de alla tejpa samtiliga fingrar. Jag fick mig ett gott skratt må jag säga.

Den matchen var även Zlatan med i truppen och jag stod med avundsjuk min och lyssnade på Åsa när hon berättade om hur söt han varit och hur de 3 tjejerna i ledningen av styrelsen av supporterklubben tog på sig alla ärenden in till omklädningsrummen den matchen..Ja du Åsa, jag är avundsjuk på dig. Du har upplevt klart mycket mer Malmö-fotboll live än mig. Men jag har nästan ett helt liv framför mig med himmelsblått leverne framför mig, så jag misströsta icke.

Jag är mycket nöjd med mitt bakomkulisserna-sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0