Min himmel är alltid blå.

En sjungande och trallande Clara har levt sig igenom denna dag med ett brett leende på läpparna. Hur skönt som helst! Jag har kommit på att hur mycket moln som än befinner sig på himmelen ovan mitt huvud, så finns den blå himmelen alltid där ändå. Ingenting kan ändra på det och inte detta heller :

Jag är en trogen supporter till mitt älskade Malmö FF. Jag kan göra vad som helst för att bevisa det för den som tvivlar. Try me!

Jag ska till Malmö. Till Stadion. Se de himmelsblå hjältarna kriga för guldet. Stå/sitta där bakom. Sjunga, ljubla och njuta. Det är ett faktum nu när tågbiljetterna är bokade. Ingen dröm. Ett faktum.

Zlatan har gjort ett val. Ett bra val enligt mig. Han har lämnat Barcelona och "filosofen" bakom sig. IN YOUR FACE, PEP. HA HA! Ruggit spännande utlåtanden på presskonferansen,så ska en slipsten dras Zlatanius!
Let's rock ass at Råsunda tomorrow, right?

I morgon är det Fredag. Slutar skolan redan klockan 13.10. Musikalrep inställt. Var det någon som sa fritid? Kan du ge dig sjutton på att det var. För det var jag! Carpe diem. Catch the day. Fånga dagen. Hell yeah. U.N.D.E.R.B.A.R.T.

Jag älskar Malmö FF. Det är ett sånt där "sist men inte minst". För det kan ingen ändra på. DET är ett faktum om något.

Jag tänker inte säga så mycket mer än så. Tycker jag lyckats med en ordentlig "shape up" sen gårdagens ångestfyllda inlägg. Jag skyller på en förkylning, som håller på att flyga sin kos, för det.

Nu ska den himmelsblå hymnen få ljuda och där med avrunda min dag. Bara för att...

...jag älskar Malmö FF.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0